Obserwatorzy

sobota, 25 lutego 2012

25 luty

Założyłam tego bloga, ponieważ interesuje się fotografią, i strasznie chciałam się z kimś nią dzielić. Jestem początkująca, ale uzależniona od robienia zdjęć wszystkim i wszystkiemu.  Nie będę dużo pisać, nie posiadam żadnych ciekawych refleksji, a moje życie też nie jest tak bardzo interesujące aby je opisywać xd więc na tym blogu będziecie mogli oglądać przede wszystkim fotografie które wykonuje ja, jakieś inspiracje , bądź zdjęcia moich koleżanek z „sesji”. Strasznie lubię modę, a połączona z fotografią to dla mnie magia *.* Niestety nie mam jako takiego talentu, wiec zdjęcia nie zawsze są…takie ładne. Dziś pierwsza notka, mało zdjęć, ale posty będę dodawać raczej często :D mam nadzieje że Wam się spodobają moje zdjęcia ;) enjoy

+ Moje niektóre zdjęcia możecie oglądać na Picasa Web Albums.



 
Wiem że szału nie ma, ale ciągle się uczę ;)
Zapraszam jeszcze na maxmodels.

2 komentarze:

  1. powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej:)
    Obserwuje i licze na to samo:)
    pozdrawiam
    Kosi i zapraszam do siebie:)
    http://swiatkosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń